Klachtenregeling
Klachten
Vanzelfsprekend doen de medewerkers van Zorgen & Zo er alles aan om zo’n goed mogelijke zorg en begeleiding te leveren. Wij genieten van het krijgen van complimenten, maar horen ook graag welke punten voor verbetering vatbaar zijn. Mochten er dingen voorvallen waar je niet tevreden over bent dan laat ons dit direct weten. Het is voor zowel jou als ons belangrijk dat je dit zo snel mogelijk bespreekt met de betrokken medewerker. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd terecht bij de teammanagers. We hopen natuurlijk dat een en ander in onderling overleg en naar ieders tevredenheid kan worden opgelost. Kom je er onverhoopt toch niet uit met de betreffende medewerker en/of Locatiemanager? Vul dan het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Externe klachtencommissie
Zorgen & Zo is aangesloten bij een externe klachtencommissie: Klachtenportaal Zorg (KPZ). De klachtencommissie neemt jouw klacht in behandeling, waarbij zij zoveel mogelijk betrokkenen zal horen om tot een goed oordeel te kunnen komen.
Contactgegevens KPZ:
0228-322205 Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 12:00.info@klachtenportaalzorg.nl
Westeinde 14a, 1601 BJ Enkhuizen
Postadres en bezoek op afspraak.